
Mehatxu hauek garaiz antzemanez gero saihestuak ala aukera bihurtuak izan daitezke. Mehatxua – Threat : enpresaren errendimendu onaren erdiespena zaildu dezaketen kanpo faktoreak. Zein aldaketa ari dira ematen bizitza estiloetan?.Merkatuko zein joerez daukagu informazioa?.Jarraian enpresak aukerak zeintzuk izan daitezkeen ezagutzeko galdera batzuk egin diezazkioke bere buruari: Produkzioa, marketina eta finantziazioa bezalako faktoreak kontuan hartu beharrekoak dira, besteak beste, analisi hau egiterakoan.Īukera – Opportunity: enpresak bere onurarako erabil ditzakeen kanpo faktoreak.


Kanpo analisian aukera eta mehatxu moduan sailkatuak izan daitezkeen ekintza, gertaera eta joerak aztertzen dira. AMIA analisia (aukera, mehatxu, indargune eta ahulezia hitzez osatutako akronimoa), jatorrian ingelesez SWOT ( Strength (indargune), Weakness (ahulezia), Opportunity (aukera) eta Threat (mehatxua) hitzetatik), enpresaren estrategiak erabakitzeko tresna bat da, enpresaren indarrak eta ahuleziak alde batetik eta inguruneak eskaintzen dituen aukerak eta erakusten dituen mehatxuak bestetik.
